Uppdatering...

Den dåliga uppdateringen har sin förklaring...natten till fredag vaknade ja med magont...somnade dock om men vaknade lika snabbat igen...åkte iaf iväg till jobbet..stannade där ca 1,5 timme...sen hem...grina hela vägen hem å körde 130 för att ja trodde väl att de onda skulle försvinna då...hur som direkt i säng och försökte sova...gick bra en stund...sen blev de bara värre å värre..tog tempen å den visade på 39.9 och ringde till sjukrådgivningen....sen somnade ja en stund...efter ytterligare några timmar blev de akuten igen....samma känsla som för ganska precis ett år sen...fick vänta i 3 timmar innan ja ens fick nått smärtstillande..helt galet om ni frågar mig...
Blev iaf inlagd...fick ett enkelrum så mamma å Danne kunde vara där så mycket de ville...fick dropp i armen å mera smärtstillande....

Nu är jag hemma igen å mår betydligt bättre..är dock väldigt trött i hela kroppen och får illamående anfall lite när som helst...kämpar med att komma igång med maten å Danne gör den mat jag vill ha för att ja ska äta iaf lite grann...får se hur de blir med den saken nu ikväll...

Tror jag blir hemma från jobbet imorrn...vilar upp mig en dag till...de e ju som sagt skillnad på att känna sig lite piggare hemma och att vara på jobbet med 14 små barn (även om de e de bästa å mest underba ungarna som finns!!!) 

Nu soffan! puss

Kommentarer
Postat av: LiNA xPP

Det var Farmor som skvallrade ;)

Ja , Dom var verkligen bra :D

Sportlovet var faktiskt riktigt roligt :)

2010-03-15 @ 16:25:01
URL: http://muusiktjejen.blogg.se/
Postat av: Fatima

Hej vännen,

Usch å fy vad jag tycker synd om dig och din dumma mage. Vad sa läkarna då? De måste ju ta å undersöka saken grundligt tycker man! Hoppas det ordnar upp sig så du slipper detta, det kan inte kännas speciellt kul. Lider med dig, puss å kram!

Hoppas vi kan ses snart.

2010-03-15 @ 17:47:08
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: LiNA

Haha , Ja det var det :)

Ja det ska jag :)



Kraam

2010-03-17 @ 17:53:42
URL: http://muusiktjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0