Klarspråk...

För att skriva rakt ut vad de senaste tidens konstiga, mystiska och ibland helt arga inlägg handlat om så är det nu snart dags för mig att byta jobb. Jag trivs som ni säkert alla redan vet hur bra som helst där jag jobbar idag, jag älskar barnen! Antagligen mer än vad jag får...men så är det..och föräldrarna är sååå himlans kanon! Ändå har jag alltså valt att dra mig vidare...detta på grund av att jag fått en fast tjänst! en fast tjänst på en förskola en bit utanför stan...jag kommer få längre till jobbet sen när vi flyttat, men så är det....ibland måste tryggeheten gå före det bekväma...

Jag har bestämt mig det är mitt val och detta känns bra! :) Ser fram emot nya utmaningar, nya barn och nya kollegor (fast jag älskar de jag har idag!)

Nu är min kära sambo sur för att jag inte bryr mig tillräckligt om flytten, så det är väl bäst att jag går...(men håll med om att det är ganska viktigt att skriva här oxå, så ni får veta vad som händer;))

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det är klart att det är viktigt att du uppdaterar oss läsare=) Vi vill nu veta allt om flytten nu när du tagit beslutet om jobb.

2010-06-30 @ 07:22:29
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja, faktiskt Danne så är det viktigt att Siri uppdaterar oss...:)

2010-06-30 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0