Inget att skriva...

Jag vill så gärna blogga...men det känns som att jag inte har något att skriva...motivationen är borta...jag hoppas att den kommer tillbaka för jag tycker om att skriva egentligen...

Kan ändå berätta lite grann....

Förra helgen spenderades som jag tror att jag skrev i Barcelona:) Så härlig stad! Ville absolut inte åka hem...vi åkte runt på olika sevärdigheter, åt god mat och bara njöt av att ha några dagars semester! Kom hem natten till onsda och sen var det dags att gå tillbaka till jobbet...konstigt vad man kommer snabbt in i vardagen igen....

Nu i helgen har vi...I fredags var det studenten, jag hade ingen att fira i år, så det blev först lite ångest för att det var 5 år sedan jag själv stod där och var lyckligast i världen. Sen blev det en mysig fika date med Kristin, för att sen följa upp det hela med ett biobesök. Sex end the city 2, jag tycker den var rikitgt bra! Ska dock skärpa till mig och se alla avsnitt oxå...

Igår träffade jag först en kär gammal vän för en fika, hade inte träffats sen i torsdags, haha men innan det ca 8år sen sist...galet..hade mycket att ta igen. Sen blev det en tripp till Karlskoga där vi grillade, busade, snackade och hoppa på studsmattan:) Härlig dag helt enkelt!
Dock var det inte lika härligt att köra hem...Danne hade druckit lite annat än läsk så det blev jag som körde...jag vet inte vad som hände, men för det första var jag sjukt trött, så jag höll på att somna, sen var vägarna ny asfalterade (tror jag) för de var sjukt mörka. sen Hade de ställt ut massa konstiga koner, och grejer som jag inte såg vart de stod...För mig stod de mitt i vägen och jag satt på helspän hela tiden för att jag trodde att jag skulle köra rakt in i dom, och det kändes flera gånger som att vägen ledde mig rakt ner i diket....som tur är kom vi hem välbehållna...men fy vad jag inte tycker om att köra i mörkret....

Idag sov vi läääänge, sen blev det en cykeltur till Dannes farmor i Adolfsberg:) Fika och snacka lite. NU är vi hemma...ska snart äta en god middag på ballkongen...eller god och god...Danne bestämde och fixar så det blir färsk potatis och sill...jaja..det går att äta iaf;)

Nu ska jag heja lite på Söderling i Tennisen! Hoppas allt är bra med er!

Fick ihop några rader iaf:)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ger fem år dig ångest...jag tog studenten för 18 år sen... Ha en härlig dag, kram

2010-06-06 @ 21:38:51
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: frida

är avundsjuk på er barcelona-resa... jag vill också dit...:)

Men snart kommer vi till Ö-o iaf :)

Men känns som vi får så kort tid där...men det är som det är...man ska ju jobba o få pengar också...

2010-06-07 @ 09:39:33
Postat av: liindblaads

heej hur har din helg varit ?: )

2010-06-07 @ 09:59:19
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0