Ingen bra rubrik

Sitter på jobbet, har rast...haft ett möte som gick ganska bra. Känner mig ganska trött och seg idag...behöver snart semester....tur att det bara är 3 veckor kvar....skulle egentligen bara skriva några rader och hälsa mina nya kollegor Lisa och Lovisa välkomna till min blogg:) Fortsätta läsa nu!;)

Ikväll blir det Bio med bästaste Nattis, kommer dock inte ihåg vad vi skulle se...men det var förhandsvisning på någon ny film:) Ska bli trevligt! Men först ska jag hämta bilen på service...segt...

Uscha vilket knasigt inlägg detta blev då....skärpning till nästa gång...

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tackar för välkomnandet! Jätteroligt att läsa din blogg! Kramar!

2010-06-14 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0