Hobby?

Jag har aldrig varit den där tjejen som gillar att läsa, speciellt inte böcker....jag har ju så klart varit ett stort fan av olika tidningar men som sagt aldrig böcker....förän nu? Jag har på kort tid läst två super bra böcker av Sophie Kinsella. Jag är som fastbiten av hennes sätt att skriva. Jag kan inte sluta läsa på kvällarna, vilket för med sig en väldigt trött Siri på dagarna....Hur som så har jag hunnit läsa två av hennes fristående böcker "Mina hemligheter" och " Karriär och köksbesvär" båda två får högsta betyg av mig! Så vill ni ha bra sommarläsning, så läs dessa!

Idag på cykeln hem från jobbet slog det mig att jag inte hade nått att läsa ikväll, så det blev ett inpuls köp...hoppade in på bokaffären och köpte med mig den första av fem böcker i en serie som hon skrivit. Ni kanske känner igen den...den första heter " En shopaholics bekännelser". Så den ska jag sätta tänderna i ikväll:) Gött! Jag har tidigare sätt filmen som jag inte alls gillade men alla säger att boken är bättre så jag får hoppas på det. Sen kan jag gissa att jag måste läsa de andra i serien senare i sommar kanske i en flyttkartong;) eller iaf mitt bland dom...

Hon har även skrivit två till fristående böcker som jag oxå bara måste läsa....Detta är nog den bästa saken med att inte plugga mera....jag kan läsa för att det är roligt!!!!och framförallt så kan jag läsa något annat än kurslitteratur! :)

Nu ska jag fortsätta tvätta, sen kanske läsa lite grann...om det går att sluta:) Tur att jag har sovmorgon imorrn:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har läst en bok av Sophie Kinsella och jag blev inte besviken, en annan bra författare är Marian Keyes och en annan bra Denise Rudberg - chicklit är bra böcker!

2010-06-08 @ 21:00:02
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: Kristin

Haha! Vad kul att du gillar de böckerna. Jag är också fast. Tipsade ju för någon månad sen om dem i min blogg. :) Jag gillar shopoaholic-böckerna (stavning??)

2010-06-09 @ 08:52:54
URL: http://jagheltenkeltjag.blogspot.com/
Postat av: Fia

Dom böckerna är jätte bra! jag har läst 3 av dom =) så säg till om du vill låna =)

2010-06-09 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0