Rekord..

Tror det börjar närma sig något salgs rekord när det gäller att uppdatera bloggen för mig:) Sitter i tv-rummet och kikar ut genom fönstret, vad jag ser? jo en jäkla massa hurtiga människor som går, cyklar och springer förbi..herregud har folk inte semester? När jag gick på semester tog jag semester även från allt vad träning heter...kanske inte var så smart, med tanke på att byxorna inte vill passa längre....hmmm...Ingen hit...så nu får det väl bara bli godis på lördagarna framöver.....bläää

Jag förstår även inte hur folk ens kan vilja ge sig ut när regnet hänger i luften och det blåser höstvindar...Det ser iaf ut så från mitt läge i soffan....

Känner mig off idag, riktigt grinig...hoppas att den grillade korven på travet smakar bra och kan göra mig på bättre humör!? Grilla ordentligt nu Sören!

Nu ska ja fixa till mig å åka å tvätta fönster på Rynningegatan....

Vi hörs sen!

KRAM

Ps. Vi köpte rakvatten;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0