Pust...

Det kan bara stavas på ett sätt.... SEMESTER!!!!! Så himlans gött! min första semester från ett "riktigt" jobb...Känns så bra! Å denna semester inleds med en tripp upp till norrland och släkten! Åker när som helst...väntar på att mamma och pelle ska ringa och säga att de är på gång:) Sen så!

Min älskling får tyvärr stanna hemma då han får semester först om en vecka...tråkigt! Vi konstaterade igår att detta är första gången på 5 år som vi är ifrån varandra så här länge som vi kommer vara nu...ändå är det "bara" en vecka....Men jag kommer sakna honom...min älskling! Men när jag kommer hem är det nästan dags för flytt!!! :) Det blir nog några besök till i stans möbelaffärer! :) sen är vi redo! :)


Igår var vi i Hallsberg hos Fatima och Johan som firade 10 år som gifta! det är bara att gratulera!:)

Nu tar jag nog iaf en veckas semester även från bloggen (om jag inte råkar komma över en dator där uppe i skogarna)...men vi hörs snart igen!

Kramar till er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0