Norrland!

Måste bara uppdatera er om att jag för det första inte kunde ta semester från bloggen, märkte jag precis just nu:) och för det andra så behöver jag fixa mobilt bredband! detta verkar vara det bästa som finns! Jag sitter nu i en liten by i norrland och min vanliga mobil funkar inte...eller jo om jag sitter helt still och inte rr mig när jag pratar kunde jag höra vad Daniel sa hundra mil härifrån...

Men detta funkar! Hur märkligt är inte det? Internet..HÄR!? galet men skönt...då har jag koll på de bloggar jag brukar läsa, jag kan maila med min älskling och inte minst uppdatera er!

Nu ska jag äta min kära morbrors ugnspannkaka:)

VI HÖRS! det lovar jag!!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0