japp

Nog blev det ett ordentligt åskväder alltid...herregud det var läääänge sen det kom såå mycket regn..men det var skönt! Jag hade iofs tagit på mig bikinin för första gången i år och hade tänkt lägga mig med en bra bok ute i trädgården hos svärföräldrarna....men hur gick det? inge vidare alls...regnet öste ner från att vi gick ut bilen hemma hos dem kl halv tre tills vi satt oss i den igen vid halv åtta tiden....jajaj härligt med regn var det och nu är det verkligen skönt ute! Sommar!

Dagarna sen jag kom hem har passerat fort...vi har varit ute å kollat på lite möbler, varit på trav och bara varit...imorrn blir det en date med bästaste Fatima för min del och ett Karlskoga besök för Danne.

Känner att jag fortfarande har världens tryck i skallen så ska nog inte sitta här mer...Hoppas ni mår bra!?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0