Hemma

Hemma igen! Och visst hade jag rätt imorse när jag skrev att det såg ut som höst ute...När vi kom till travet var det mulet ganska kallt och blåste hemska vindar....bläää.....men men...jag måste erkänna att även om jag älskar sommaren så ser jag lite lite grann fram emot fina höstdagar med fina scarfsar och ett par svarta stövlar och en snygg kjol! Jag saknar att ha stövlar....det är de bästa.

Nu är vi som sagt hemma..satt på en tvättmaskin (så gött att kunna göra det när man vill) och ska väl snart käka lite mat...ikväll blir det nog lite film och godis...Det är sånt väder:)

Jag ska koppla bort och stänga av alla tankar nu, och bara vara och njuta av att ha en mysig kväll med Danne!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0