Hemma dag:)

Idag eller rättare sagt igår bestämde jag mig för att detta skulle bli en hemmadag för min del...Jajjemän och så är det! Gick upp strax för 9, tog en dusch, sen satte jag igång att dammsuga..när hände det senast? Eller ja jag gjorde det här om dagen men jag tror aldrig jag varit uppe och dammsugit kl 9 på morgonen:) Sen blev det lite slapptittande på tv, och en cykeltur in till Kumla för att handla på apoteket och kika runt lite:)

Nu har jag hamnat i soffan igen efter att ha varit ute å rensat lite ogräs:) Vuxet va!? Haha jag tog iofs bara bort alla maskrosblad (visste inte hur jag skulle göra med resten) Ska jag ta bort allt? Typ gräs och sånt där som sitter runt stenarna på huset? Tänkte att det var bäst att låta bli och isf ta bort det sen när jag verkligen vet hur det ska vara!:)

Hade ett lååångt och trevligt samtal med min Frida oxå! Alltid trevligt att prata med dig! Ser fram emot att träffa dig varje dag när du är på uppdrag i kumla;)

Nu ska jag käka en kitkat;)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

haha, jojo uppdrag i kumla ;)



Du ska föresten rensa runt stenarna oxå....

2010-07-31 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0