Tråk...

Nytt år nya möjligheter...började detta år med en ridtur,pulka bakom häst och bullbak. Bra början tycker jag! Igår var vi hemma hela dagen och kollade på trav och skidor och fikade gott:) på kvällen blev de middag i Vintrosa!

Idag är vi oxå hemma...tråkdag om ni frågar mig..men ganska skönt oxå...Danne gick precis å skulle handla...får se vad han kommer hem med, han ska laga mat idag så han skulle gå å se vad han hittade...spännande!;)

Borde kanske läsa vår uppsats igen..men har inte riktigt orken..och examination 3 ska fixas oxå...vad ska man göra???jag kommer verkligen inte igång..fattar inte vad de vill att jag ska göra...kan de inte räcka med en fet uppsats i denna kurs eller...? blääää....

Nu ska ja nog käka lite pepparkakor så att a blir snäll...
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

mormor är på bättringsväg, stor skillnad från dag till dag, nu säger hon själv att hon känner sig gladare (hon va väldigt deprimerad ett tag) och så går hon omkring lite iaf.



farfar, fick feber i går och han sa att han hade ont i hjärtat. feber va lägre idag iaf...

Och blir det inget mer så kommer han få flytta hem om 3-4dagar, är ju skillnad i iran, då får man bara vara på sjukhus längre tid om man blir riktigt dålig... fast han egentligen skulle behöva vara kvar längre... mormor som gjorde samma men en mindre operation har nu legat på sjukhus 2,5vecka än så länge.



kramar

2010-01-03 @ 21:34:55
URL: http://http:/fridayazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0