sjuk...

Uscha mår inge vidare..speciellt inte på kvällarna..då har ja lite feber och as ont i halsen och täppt i näsan....inge kul alls!!! men så kommer morgonen å de känns en aning bättre...alltså har jag svårt att stanna hemma från jobbet....känns så dumt att bli sjuk typ direkt..men vad ska man göra???
Jag är hemma från jobbet när ja typ inte orkar ta mig upp ur sängen.,,,men men samtidigt är det inte lätt att vara tyst hela dagarna och vila rösten när man jobbar på dagis....dagis är ett bättre namn är förskola så därför tänker ja använda mig av det namnet!SÅ DE SÅ;)

Nu ska ja lägga mig i soffan med en filt och sen förflytta mig till sängen om en stund...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0