Lärarexamen!!!

Och så kom den dagen jag har väntat på så länge! Idag tog jag/vi vår efterlängtade examen!!! ska bli så skönt att börja jobba på riktigt och sen när man kommer hem är man LEDIG! inga måsten mer än tvätt och mat..men inget man hela tiden känner hänger över en..som man borde...borde läsa, borde skriva borde fixa inför imorrn...blablabla! ingen mer skola!!!
I allafall inte på bra länge...

Ja kan väl få skryta lite nu..och säga att jag är stolt..de känns bra att ha tagit sig igenom 3,5 år på universitetet...idag känns de som att det har gått fort..men herregud va jag inte tyckte de förut..iaf inte i uppförsbackarna!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan å käka chips och bara ta det lugnt och njuta av den första helgen på evigheter utan plugg......lite konstigt att man inte ska tillbaka dit..men nu väntar nya roliga utmaningar!


Känner att en förkylning är på gång oxå..så vila e de som gäller...imorrn är de gala som gäller... ;)

BAMSE KRAMAR OCH MASSA KÄRLEK
från mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0