Länge sen?

Fick en liten kommentar av min kära sambo att jag var dålig på att uppdatera bloggen, så då är det väl dags att göra det:)

Jobbar på, och trivs så himlans bra! Alla söta goa ungar och all trevlig personal! de kunde verkligen inte ha blivit bättre!:) Imorrn är det redan fredag och första riktiga veckan är över...fort har det gått...men visst är man trött när man kommer hem...många nya intryck och ganska hög ljudvolym...så de e skönt att komma hem och vara ledig och sen gå å lägga sig hyfsat tidigt:)
Känns på något sätt konstigt att ha ledig tid...utan massa "borden" (konstigt ord..finns de ens? inte måsten men borden...hmmm???) igår kväll kollade jag på film hela kvällen..mysigt! såg "dumpad" den var bra:)

Imorrn blir de att gå ut och äta med mina goa "plugg" tjejer...kommer alltid kalla er de fast vi slutat:) men men de får ni leva med;) de ska iaf bli himlans trevligt!!!!:) känns så konstigt att inte prata mer er varje dag nu....Vi har en hel vecka att ta igen;)

Nu kanske ja ska ta å käka lite choklad..är himlans sugen på de..eller är sugen på allt sött just nu..men men...en liten godisbit kan ja ta...fast ja har redan käkat lite grann...haha...!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej,

Jag ser verkligen fram emot morgondagen (kvällen)! Ska bli så roligt att babbla en massa och inte behöva bry sig en sekund om skolan...om man inte vill förstås ;)

Skoj, skoj ska det bli!

Vi ses imorn då vännen, puss och kram... den här gången ses vi verkligen på stan :D

2010-01-21 @ 21:07:49
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Visst är det härligt att slippa alla borden och måsten =) Njuter verkligen över att det är över...

Ha en härlig kväll med pluggtjejerna =O)

2010-01-22 @ 19:11:53
URL: http://pz2-pz2.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0