KLANT!

Nu är det Fredag och helg!!! slutade kl 16..har haft 6 barn idag och bara 2 till mellis...ganska skönt då jag känner mig så här....nyss ringde de från jobbet å frågade om det va jag som hade glömt mina nycklar i låset..och japp självklart var det de!!! så himlans dumt! jag som ska öppna på måndag och har ingen bil nu så jag kunde åka å hämta dom!!! DUMT! så nu får vi hoppas på att snubben som ska öppna på fritids på måndag INTE är sjuk! han har mina nycklar nu...så är han sjuk kommer vi inte in förän halv 8...blir så trött på mig själv!!!daaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Ikväll är Danne på travet så jag har bäddat ner mig i soffan med massa gott:) sen blir det väl kanske lite käk oxå och let´s dance!

Hoppas allt är bra med er!!

Puss och kram från KLANTEN

Kommentarer
Postat av: frida

lite klantigt ja, men du är inte mer människa än någon annan, alla är vi klantiga ibland... och allt löser sig alltid :)



Går det bra annars på jobbet då, trivs du bra?!

2010-01-29 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0