Helg..

Jodå Danne kom hem med paket efter mitt förra inlägg:)Fick två fina linnen och en fin munkjacka som ja hade önskat mig:) han kan han mitt hjärta!
På kvällen blev de middag med familjen och så fick ja fler paket, fick pengar,parfym,deo,tofflor och skidor:)

I tisdags åkte jag, mamma å Pelle runt halva stan för att hitta ett par bra skidor till mig, till slut lyckdes vi! Och i Onsdags blev de en premiärtur!! jag ramlade bara en gång! men attans va svårt det var att ta sig upp..men efter ett tag gick de..haha.

I går var första dagen på nya jobbet! det känns super mega bra! Vi hade planeringsdag igår så då hann man bekanta sig lite med personalen och lokalerna innan vi sätter igång nästa vecka...Jag ska jobba med en tjej som oxå precis är ut exad! det är bara vi på 15 eller möjligen 16 små barn, sen är det en tjej till som kommer jobba 50% hos oss..men de blir en hel del att syssla med kan ja tänka mig...men de ska bli såå roligt och eftersom ingen annan ska jobba med oss har vi fria händer att bygga upp verksamheten som vi vill ha den! Då kan man få pröva på de man lärt sig i plugget rent praktiskt! spännande!!!:)

Idag har Linda, lottis å Matilda varit här..vi har diskuterat den sista examinationen och försöka få ner ngt på papper...de e svårt...tänk att de aldrig kan tala klarspråk på univ så man förstår vad de menar....men på måndag gäller de...då går vi upp med vår uppsats och sen är de förhoppningsvis bara en dag kvar på universitetet..sen ska ma bli vuxen och ut å jobba på riktigt!ska bli sååå skoj!!!!

Nu väntar jag på att Danne ska komma hem, bilen startade inte när han skulle åka från jobbet...han ringde nyss å sa att han hade kommit en bit iaf..får hoppas att de funkar hela vägen hem! och imorrn..vi skulle juh åka skidor då juh...himlans bil!!!

Ha en trevlig helg!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

är ni 2,5 personal på 15-16barn... OJ!!! På sagas dagis är dom 3 heltidspersonal på 19 barn och det är för lite... o då är det ändå upp till 5 år, så dom äldre klarar sig ju ganska bra på egenhand... lycka till o hoppas ni får snälla barn ;)

2010-01-08 @ 18:08:57
URL: http://http:/fridayazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0