24 år!

Ja, det kanske är dags nu...dags att inse att det inte är samma sak att fylla år längre...Ingen som kommer med fika/frukost på sängen och sjunger en snutt, å inga ballonger..men det kanske är så här det är att vara vuxen...?

Älsklingen åkte till jobbet tidigt och jag tog sovmorgon:) Sen blev de en vända på gymmet. Vid elva tiden ringde min älskade bror å förgyllde min dag! Kom och hämtade mig och bjöd mig på lunch på stan:) Fick presenter oxå, en film, lotter och choklad! Tack älskade bror du är guld värd!:)

Får passa på att tacka för alla gratulationer via inlägg på facebook,alla sms och samtal! De gör mig sååå glad! TACK!!!

Snart hoppas jag att Danne kommer hem och gör mig sällskap..(kanske med ett paket):) och ikväll ska vi ut å äta med mamma,pelle och bror:) Inte varje dag man både får äta lunch å middag ute! lyx!

Nu ska ja vila lite..mitt huvud gör ont...bläää
Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carita

Grattis tjejen!



Stora kramar från Leo och hans familj.

2010-01-04 @ 18:58:19
Postat av: Ulrika

Åh, grattis!!!! Jag missar alltid födelsedagar. Där får man för att man ej har FB =)

Stort grattis till dig. Tänker på dig!



Kram Ulrika

2010-01-06 @ 01:13:47
URL: http://robotteknik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0