orka...

Kanske kan jag lyckas få ihop några rader här...veckorna susar förbi..äntligen fredag igen..skönt med lite ledigt...eller rättare sagt skönt med sovmorgon...

Hur är livet då...hmmm ja upp och ner skulle jag vilja säga...lilleskrutt där uppe i norr kämpar med alla mediciner och vi alla runt omkring hoppas på det bästa!!! ingen 3- åring förtjänar detta!

Min älskade bror drog ut på nya äventyr i tisdags...kommer inte hem förän den 18 juni om han inte bestämmer sig för att stanna någonstans...jorden runt är hans plan denna gång...och helt själv oxå! min tuffing till bror! just nu befinner han sig i Kina sen väntar Japan, nya zeland, australien, chicago, new york jaa jag har säkert glömt nått....hehe

Min helg tror jag blir kanoners! ikväll har ja myskväll med Danne...eller just nu sitter jag ju här...men annars:) gjorde kycklingfilé med ris å tzatsiki och glass med chokladsås till efterrätt...imorrn ska jag träffa kristin på dagen för att gå på "fest å bröllopsmässan" på slottet och en lunch på stan...å kvällen består av ost,vin och kex men Frida:) mycket bra dag som jag ser fram emot mycket!!! hur ser er helg ut????

Nu ska ja återgå till soffan...ska heja fram sverige till ett guld i curling tänkte jag:)

Hoppas allt är bra med er!? Tips på hur man blir av med hostan????
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0