Lördag

Idag åkte Danne till karlskoga för att köra häst och jag tog en sväng upp på stan...hade inte tänkt att bli långvarig där MEN gick in å hälsade på Fia när hon jobbade (återkommer om affärens namn) och blev kvar där en bra stund...säkert två timmar...hehe hittade världens finaste armband från Thomas Sabo och massa fina berlocker (stavas?) att sätta på...efter ett atg kom mamma å pelle och så fick jag armbandet och 3 berlocker i examenspresent!:) så glad!!!! mamma frågade redan när ja va klar med skolan va ja önskade mig men kom inte på ngt då..så detta var bara perfekt!!! å så kan man köpa fler berlocker och byta ut och ha den man känner för för dagen:) just nu har jag en högklackad sko, en slända och en pusselbit som de står " does it fit" på....

Nu sitter jag å väntar på att Danne ska komma hem...jag håller på med maten men han skulle kompliterings handla å ja behöver de grejerna NU! han skulle komma hem kl 18...så får väl se när han behagar att komma hem....potatisen är i ugenen å har nu varit där en halvtimme för länge..den är väl kolbitar när han kommer hem....jag är inte bitter;)
Jag hade bara sett fram emot en riktigt god middag med han ja älskar och sen massa mys och godis till melodifestivalen...men kommer han inte typ nu så blir de väl ingen mysig kväll..känner att mitt humör börjar hamna lite i obalans.....

Hoppas ni får en mysig kväll!!! imorrn ska de åkas skidor!
KRAM 

Kommentarer
Postat av: frida

ja just, hur går det med skidåkandet?!

2010-02-07 @ 12:49:17
Postat av: Fatima

Heeeeej,

Hoppas maten klarade sig och att Danne kom hem i tid ;)

Tänk vad lycklig jag blev när Salem gick vidare till Globen :D

Jag kan tänka mig att även du jublade en aning!

Saknar dig massor, skulle vilja ses snart! kram

2010-02-09 @ 18:05:17
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0