Duktig...

Har inte suttit här vid burken sen i lördags! de tycker jag är duktigt med tanke på att jag brukar vara inne och kolla massa bloggar och facebook flera gånger per dag....försöker bli av med mitt databeroende;) Men idag tyckte jag att det var dags att sätta sig en stund här iaf...

Veckan då...vad har jag gjort...jobbat och tränat:) igår em började jag känna mig illamående och trött men det har inte blivit mer av detta så hoppas de går över...kräksjukan har börjat härja lite smått på dagis nu...hoppas de inte blir värre....!!!!

Helg igen då...slutade 13.30 idag gör de var 3:e fredag! skönt! åkte å handla massa mat...shit vad ångest ja får när de blir så dyrt!!! men men de blir ju minst lika dyrt om man ska handla typ varje dag...då kanske de e bättre att storhandla....nu har ja dammsugit och ska snart ner till tvättstugan...

Igår på tv pratade de om att de finns så många bloggar och varför man bloggar....varför bloggar jag egentligen??? måste nog fundera lite mer på de...men ibland är det skönt att bara skriva av sig fast man egentligen inte har så mycket att berätta...eller vad säger ni? varför bloggar ni?

Hoppas ni har haft en bra vecka och får en bra helg! med bland annat alla hjärtans dag...firar ni detta? hur isf? puss!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej vännen!

Usch vad trist att jag inte kunde träffa dig idag. Vi har verkligen prickat in våra tidiga fredagar med en veckas mellanrum. Jag har min tidiga fredag nästa vecka ;)

Varför bloggar jag? För att delge mor och far, vänner och "ovänner" i storstaden vad som händer här på landet ;)

Hur firas vår alla hjärtans dag? Med frukost på sängen för HELA familjenb och så någon liten pressent till var och en.

Hoppas ni får en superbra alla hjärtans dag/ Puss och Kram

2010-02-12 @ 18:45:48
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0