Bra där..

Ni verkar känna mig rätt bra alltså:) Älskar alla skorna..men tror de får bli ballerinorna med strass...eller stövlarna...men får se...känns lite spännande att beställa från nätet man vet ju aldrig om de passar..men de stod att de va små i storleken så då borde 36 passa....hoppas ja;)

Är hemma idag oxå...sov länge länge och sen har ja kollat på film...skönt...nu mår ja lite bättre skallen är fortfarande seg och näsan täppt men har iaf bestämt mig för att gå till jobbet imorrn...känner att jag tror att ja orkar...sen hem å vila hela kvällen:)

Idag fick ja trevlig post först fick ja ett armband som ja beställt av en kompis en silverkedja med en rosa döskalle på:) och så hade ja fått ett paket oxå! när ja öppnade de var den en sångbok för små barn..först fattade jag noll sen hittade jag ett brev från min kära Frida i Luleå! Hon tyckte att ja kunde ha användning av den på jobbet! och som vanligt har hon alldelses rätt! Tack vännen igen! blev super glad! alltid roligt med oväntade presenter!! (eller ja väntade presenter är oxå skoj;))...

Nu ska ja kolla på SATC på tv! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0