Tuff vecka

Det har varit en jobbig vecka och jag har som vanligt nu för tiden inte alls haft någon lust att blogga...jag känner mig fortfarande lite skakig i benen efter gårddagens upplevelse...jag skulle åka till jobbet som vanligt...åker en bit och en lampa på instrumentbrädan börjar lysa..jag kan ju inte alla lampor utantill så jag hann tänka fort att jag måste vända innan jag kommer ut på motorvägen så jag kan åka hem igen och läsa igenom instruktionsboken och andas....japp lättare sagt än gjort....jag skulle vända på vägen mellan hemma och motorvägen....ser att det inte kommer några bilar och börjar vända om...

När jag står med bilen rakt över båda körfälten lägger bilen av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag står där och ser att bilarna börjar komma från båda hållen...paniken kommer och jag hann tänka att jag skulle dö...men det fanns ingen tid för att brya ihop så det va bara att peppa peppa och peppa..."siri du fixar detta kom igen nu" och på 3:e försöket och med bilar som kommer allt närmare och tutar så lyckas jag backa så jag hamnar på sidan av vägen och bilarna kan tuta ännu mer och åka förbi....sen lyckas jag vända och ta mig hem....Då kom alla tårar...blev helt förstörd..och rädd...sen försöka få tag i någon som kan säga vad ja skulle göra...det blev min kära svärfar som fick guida mig på telefon..sen även bilfirman....Som tur va kunde jag köra bilen och ta mig till jobbet....men rakarns bananer va rädd jag blev...

Resten av dagen igår va oxå ganska pest! Så det va skönt att lägga sig i sängen och glömma allt...

Idag hade ja lyxtid på jobbet...7.30 -12.30 sååå skönt. Sen blev det trevlig fika stund med Lisa på Marieberg!:) Ikväll blev det tacos och idolmys. Nu är jag trött! Ska bara se vem som åker ut sen ska ja sova...om jag kan slita mig från min braiga bok! "Mitt nya jag" av sophie Kinsella...

Hoppas allt är bra med er!?
lampan i bilen slocknade idag när jag åkte hem...skönt! :) Den kanske bara frös!?

Vi hörs!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

men usch då! tur det gick bra...

du kan alltid ringa mig vet du :P kan ju inte hjälpa dig själv, men kan ju hjälpa till att fixa hjälp :)

2010-12-04 @ 08:51:52
Postat av: Stina

Det är långt ifrån jämt det är något fel på bilen bara för att en lampa lyser, oftast räcker det med att stanna och starta om bilen. Själv kör jag med en motorlampa som lyser hela tiden och ingen heter något fel på bilen....



Har inte lyckats fixa låten än, trodde att den fanns i datorn men det gjorde den inte sen blev jag sjuk samtidigt som han den där jag bor med åkte iväg i jobbet :-(

2010-12-04 @ 14:05:39
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0