Sjuk...

Mår bättre idag, men inte bra...sovit ganska dåligt inatt vilket man alltid gör när näsan är full av snor!:( men mådde lite bättre på fm och bestämde mig för att följa med till Kristin, de har oxå flyttat så ville juh kolla in deras nya lya. Linda och saga kom hit vid halv ett tiden. Vi snackade lite och käkade lunch innan vi åkte vidare för fika i brickebacken:) trevligt!

Nu är jag hemma och det är ganska skönt...känner mig trött och lite hängig..halsen gör bra ont och näsan är bättre efter några liter nässpray:) Danne håller på med maten:) grillad fläskfile med pommes! Det blir smaskens det! Sen blir det popcorn och film!

Blev lite ledsen på fm, jag gillar inte när man har bestämt nått med en person och så dyker det upp nått roligare för den personen än det vi hade bestämt så sviker personen mig...men men det går väl fler tåg...men det gjorde mig ledsen och kändes....så vi får väl se vad jag hittar på istället...

Nu mat!:)

Vi hörs!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Frida

Ne visst är det trist när folk gör så där... När man sett fram emot något och så blir det plötsligt inte av...



Krya på dig gumman!

kramar

2010-08-15 @ 19:15:36
Postat av: skyldig

F´låt, visste inte, jag bara frågade :(

2010-08-16 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0