Off

Okey jag vet att man borde glömma, gå vidare, radera....jag är bara inte speciellt bra på detta..jag ältar gärna saker på tok för länge och alldeles för mycket...och ibland släpper jag saker direkt, tror jag och sen är jag sur över det igen....bra va!? Not! jag lovade mig själv för länge sen att personer som gör mig illa och stör mig inte ska få förstöra för mig...radera då! Men nee tydligen är jag inte sån heller...då tänker jag för mycket på allt bra vi har gjort tillsammans eller som personen gjort för mig......men dennan gång har jag verkligen anledning att vara sur! jag fattar inte, om man är vänner kan det väl inte vara så svart att vara ärlig, eller iaf höra av sig....?Och om jag verkligen ser en anledning nu (och många andra oxå) så borde jag väl kunna radera? Iaf bestämam mig för vart min gräns går?
I ´am going crazy...


Hur som helst sov vi länge idag, jag orkade inte gå upp....och Nu är Danne på trav och jag har plockat massa vinbär, rensat ogräs och rensat i en rabatt som ska bli min lilla odling, med saker man kan äta...antar att det projektet tar sin början nästa år...

Just nu ligger jag i soffan och har paus, eller jag tittar på film...Katten ligger brevdi mig och jag funderar på hur många fästingar som finns i  hennes tjocka svarta päls som jag inte kan se....Det kanske är en sån sak jag inte borde fundera på då det börjar klia all over me bara vid tanken på en fästing...

Ikväll blir det tacos och film om jag får bestämma;) Imorrn Göteborg och Liseberg med Nattis och Johan!:) gött!

Vi hörs!

KRAM

"Du kan falla i sömn som på en given signal"

Kommentarer
Postat av: Carita

Hua det där med katten känner jag igen.... :-)



Kanske jag kan komma en sväng till helgen då F är borta. Är ni hemma någon dag eller har ni kanske annat uppbokat?

2010-08-04 @ 20:19:35
Postat av: Jessica

Hej, vad roligt att du kommenterade! Sjävklart får du länka mig, kul att du vill göra det =) Då kan jag lägga in en länk till dig på min också! Hoppas att allt är bra med dig och att ni trivs i huset. Vi kommer flytta in i vårat om ca 4 veckor, pirrigt! Kram!

2010-08-04 @ 21:49:15
URL: http://jessicasydner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0