Lördag

Sov riktigt länge imorse vilket var skönt och välbehövligt!:) Sen blev det en aning stressigt...upp göra sig i ordning, Danne klippte gräset och sen drog vi in till lägenheten (förhoppningsvis för sista gången) för att städa igen..nu hoppas ja verkligen att det duger....Sen vid 13.30 var vi på plats på o´learys tillsammans med ett gäng fotbollsgalna killar. Jag fick (!!) följa med idag å käka lunch, trevligt vad det och cesarsalladen var riktigt god! Jag var egentligen inte alls hungrig men när jag började käka kunde jag inte sluta...typiskt...gott gott...

Jag drog vidare till Ikea och grabbarna till Ösk-matchen. Köpte en liten tavelhylla och ljuslyktor...Köpte även lite stenar och bokstäver...sen åkte jag till Dannes farmor och fika och pratade innan det var dags att hämta Danne efter matchen...NU är vi hemma och skulle grilla, men då började det så klart regna...så nu får vi väl grilla i ugenen eller nått...inte alls lika gott, men vad ska man göra???

Provade även att fixa med allt nytt jag köpte idag..det blev inte alls bra..typiskt, det blev juh så bra i min skalle...bokstäverna får nog stå ngnannanstans än på tavellisten, för där syntes de knappt..stenarna syns inte heller..så antingen får det bli en tavla då, eller ljuslyktorna....fan...hade tänkt mig texten " MYS" på hyllan...men men...får sätta igång och tänka ut nått bättre...

Ne nu kanske jag ska ta tag i middagen..sen blir det "dansfeber" och sen "bröllopsfotografen" med lite gott till;)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0