Konstigt...

Tisdag vilket innebär att jag öppnade imorse, vilket i sig betyder att jag sover skit dåligt för att jag är så rädd att försova mig. Kom till jobbet vid 06.20 och var helt själv till kl 7 då första barnet kom. Sen har dagen bara rullat på...är stolt över en av mina små killar som sov på madrassen för första gången idag! Det är inte så lätt när man är van att sova i vagn! så det så!

Slutade halv två och åkte till mitt gammla jobb för att få lite underskrifter och vidare till friskis för ett gympass....sen blev det lite handling på Willy´s och ett snabbesök på Mio möbler. Nu är jag hemma och ska snart sätta igång med maten:) sen blir det troligtvis fotboll....en vända till in till Örebro alltså...

Nu måste jag sätta fart! Spagetti och köttfärsås står på menyn idag...

Vi hörs!

KRAM

" Du låter mig värma mina händer i dina fickor när dom är kalla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0