Helgen...

Igår lördag hade jag som sagt en heldag med kristin, vi spenderade dagen på marieberg med massa shopping:) För min del blev det en stickad tröja, jeans, linne och trosor samt lite små grejer hem:) Vi åkte och handlade mat och väl hemma kom även Linda och saga:) Vi lagade en himlans god middag och satt och pratade om allt och inget i flera timmar! trevligt! När Linda hade åkt hem tittade vi på film:) Sen va vi trötta och bestämde oss för att sova....

Idag blev det oxå en sväng på marieberg, jag fixade mina naglar på en ny salong som nyss öppnat..de va 40% rabatt så det blev inte dyrt:) Jag kan dock inte bestämma mig om jag är nöjd eller inte...de målade inte naglarna utan använde "air brush" så blåste de på färgen typ...det va fint först men redan nu är det lite små sprickor, vilket känns lite surt....hade de gått flera dagar hade det juh inte vart så konstigt men de har bara gått några timmar....

kom hem vid 14 tiden, hann va hemma i ca 2 minuter sen kom Danne hem tillsammas med Fredrik, carita och Leo så blev det lite fika:)

Nu ligger ja i soffan, börjar bli hungrig, rester från igår till middag:) Mums!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

Gå tillbaka o visa naglarna och säg att du är missnöjd... Då får du ju antingen pengar tillbaka eller så får dom göra om det...

Och när dom är nya är dom säkert extra noga med att få nöjda kunder och bra rykte...

Rätt ska va rätt!

2010-08-22 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0