Helg...

Minns inte riktigt när jag bloggade senast...tror det var i onsdags..?

Hur som i torsdags packa vi in lite fika och satte oss i bilen ner mot Göteborg, vid elva tiden mötte vi upp Nattis och Johan för en heldag på liseberg! herregud vad jag älskar det stället alltså!!!! Vi åkte typ allt! Bergbanan, balder, kanonen, topspinn, uppskjutet, och den nya som jag inte minns vad den heter....jo Hanghai.Vi åt god mat, spelade bort massa pengar och hade allmänt trevligt! Käkade även glass från glasscafét "ben and jerry" gött! Vi hade en superbra dag som jag aldrig ville skulle ta slut!
Första gången ever som jag vinner nått på de där hjulen oxå:) jag vann först en stor chipspåse och sen en väska med godis:) Sen ska vi inte tala om hur mycket pengar jag spelade bort på "bilhjulet" alltså godisbilar...men men kul var det iaf! :) Vi kom hem framåt halv 2 på natten och då var det som att någon slog mig riktigt hårt i skallen, för jag somnade dirket jag lamig ner...Men jag tycker nog att ett besök på Liseberg borde jag göra MINST en gång per år....

Igår gick Danne upp tidigt och åkte iväg till karlskoga för att köra häst, själv tog jag en lite längre sovmorgon, sen bakade jag en sockerkaka och sen kom Tanja på besök!:) Pratade i flera timmar om allt och ingenting! Mycket trevligt!

På kvällen fick vi besök av mina svärföräldrar och vi grillade och hade trevligt! Vi gjorde helgrillade fläskfiléer med klyftpotatis, tzatsiki (egen) bsås, baguette och sallad med melon, MUMS!:)

Idag ska jag vara hemma å slappa nu på fm sen ska jag köra in Danne till Ösk-matchen (som jag oxå hade velat gå på) sen hem å fixa fika och jag vet att jag kommer få en mycket bra eftermiddag tusen gånger bättre än fotboll tillsammans med Stina och hennes Elisia:) Sen måste jag väl åka in å hämta danne igen då...
Ikväll ska jag hoppas på uppehåll så kanske det blir grill igen..man måste passa på så länge det går:) Annars blir det väl räkor....

Vi hörs!

KRAM

Jag orkar inte springa och hämta boken nu, så tar ett citat som Nattis sa på liseberg iställe...

" Hur kan du våga åka så mycket, du är ju så liten"

                                                          Uppsvinget på Liseberg!


                                                                      Hanghai


                                                Min absoluta favorit!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-09 @ 15:04:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte oxå det var väldigt trevligt.. och superfint hus ni har köpt :D ... nästa gång får du komma hem te mig och se hur jag bor , inte så mycke och se på men hahaha ... hoppas du mår bättre snart .. bamekram te dig / Tanja

2010-08-14 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0