Första dagen

Första dagen på jobbet idag:) Hade en riktigt bra dag och tankade massor av kärlek av alla barnen! Himlans vad alla hade blivit stora, de som inte hade växt så mycket på längden hade växt otroligt i exempelvis talet och tvärt om:) Jag hade längtat efter mina små så mycket! Imorrn får jag träffa ytterligare två!

Cyklade till jobbet imorse och insåg att de faktiskt gick väldigt fort, nästan för fort...vill ju hinna få lite träning innan jag är framme. Tog ca 20 min, har 5 km. När jag kom hem gjorde jag ett snabbt klädombyte och gick ut på en rask promenad med lite inslag av joggning....

Nu har vi precis ätit mat, idag blev det potatismos och grillkorv. Nu slappa vid tv:n, sova tidigt och se vart katten tog vägen...

Vi hörs!

KRAM

" Dina axlar är väldigt bekväma för mig att vila mitt huvud på"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0