Ensam

Måndag...vilket innebär att jag bara har denna veckan kvar på semestern! Jag vet..man ska inte tänka så utan njuta av den sista veckan...Jag ska försöka...jag menar egentligen är det inget att ha ångest för...jag menar att jag älskar juh mitt jobb! Så på det sättet ska det bli roligt att gå tillbaka på måndag! men de dröjer juh typ ett år till nästa semester....med vissa undantag;)

Idag har vi varit en sväng på marieberg, där vi sprang in i Jörgen å Linda och Saga:) Det blev en gemensam fika! trevligt!:)

Hann bara hem så skulle Danne åka iväg igen...En vända till Mantorp tillsammans med Fredrik! Hoppas det går bra!:)

Jag är hemma å slappar! Gör saker som Danne ändå inte gillar:) har redan tittat på 2 filmer ( Farsan, och Honey)och ska nu hugga in i min goda pastasallad och lite popcorn:) När katten är borta...... ;)

Pastasalladen består av makaroner, Pepparsalami, fetaost, soltorkade tomater, ruccollasallad keso, majs å lite gräddfil...Kanske inte den nyttigaste..men den godaste;)

Hittade imorse en liten bok som jag gav Danne i present för många år sen " 1000 saker jag gillar med dig" Tänker slänga in ett citat i varje inlägg...alla stämmer inte på mig/oss men de kanske stämmer på någon av er, ibland kan det vara slående rätt helt enkelt...Vi får väl se!

Vi hörs!

KRAM


" Jag minns varje detalj från vår första date - vad vi hade på oss, vad vi talade om , vad jag kände"


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vi sprang också in i Linda, Jörgen och Saga idag. Två gånger. :) Först på Ikea och sen på Chilli. :)

2010-08-02 @ 20:03:04
URL: http://jagheltenkeltjag.blogspot.com/
Postat av: frida

Salladen lät riktigt god... blir till o prova någon dag...:)

2010-08-03 @ 10:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0