Tröttsamt....

Det är jobbigt just nu, på vilket sätt...ja, det är svårt att beskriva...jag känner att jag anstränger mig sååå sjukt mycket. Det finns inget som skulle göra att jag inte skulle göra nått....jag skulle bara "passa" om jag mådde så dåligt att jag inte kom upp ur sängen...inget stoppar mig..inte när det gäller jobbet....
Men ibland känns det som "varför ska jag, när inte du"....Denna vecka är lite tuff...känns som jag jobbat över massor fast det inte är så där överdrivet mycket...men man jobbar mer när man är på jobbet men inte längre i timmar...jag är trött...trött i hela kroppen. Det finns lixom ingen ork att ta ifrån, ingen extra energi just nu....Igår öppnade jag, idag stängde jag och imorrn blir det öppning igen.....Så ska väl sova snart så jag orkar ta mig upp....




Kanske ska jag bara vara överlycklig för att jag faktiskt har ett jobb just nu!?

kram


Kommentarer
Postat av: frida

alla har vi våra upp och ner gångar även i arbetet... hoppas det känns bättre snart... och tyvärr är det många som bara glider med, o inte tänker på att saker som blir gjort gjordes faktiskt inte av sig självt utan av någon annan...



Stora Kramar

2010-04-29 @ 18:07:45
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0