Torsdag...

Dagen började med en cykeltur till universitetet för en föreläsning, som för en gångs skull va riktigt bra! så de va roligt. sen blev de en cykeltur hem igen med Ulrika som sällskap:) tack för det! handlade och slängde ihop lite lunch, blev en tallrik med fetaost,keso,avokado, ruccolasallad och lite pasta. Helt ok:)

Annars har ja läst lite grann i en aningen svår litteratur...som sagt den tuffa hösten har bara börjat...Fick även reda på grupperna för hösten idag å jaaa för en gångs skull hade jag/vi tur!Jag hamnade i samma grupp som 8st som ja känner OCH vi slipper universitetets värsta lärare!nämner inga namn;) 

Nu försöker ja få med mig Danne till Mc donalds...kan ibland bli toksugen på de..men han tycker att de e onödigt så de lär väl inte bli nått....?

Sen blir de nog lite tv de e ju nya avsnitt av "lyxfällan" idag..visserligen är de ofta samma men men...går att titta på iaf:) Och just de rätt person vann So you think you can dance!!!:) äntligen!

Nee nu har ja inget mer att dela med mig av...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0