Skriva skriva och skriva...

I måndags åkte jag tidigt till Fatima i Hallsberg för att börja skriva vår examination...stötte på lite problem på vägen då vi inte hade rätt bok, så de var bara att sätta sig i bilen igen å åka in till universitetet för att hitta den rätta boken...

Idag onsdag så är vi klara! riktigt bra jobbat! har fått ihop 8 sidor med massa text!Känns bra...de gick smidigt och samarbetet var på topp! det blir en bra höst detta, de känner jag på mig! Om lite mer än en vecka är det dags att börja med C-uppsatsen! det ska bli skoj men tufft! har äntligen fått ja från en förskola om att vi ska få göra våra observationer och intervjuer där! så nu är vi på gång!

Men först ska jag åka en sväng till sthlm imorrn, bo på hotell och gå på hästauktion...jag ser de som att jag får komma bort, slappna av, äta god mat och ha trevligt sällskap! de ska bli nice att komma bort lite!

Nu måste jag springa ner till tvättstugan å sen är det Idol-dags!

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0