Helgen...

Helgen gick fort som vanligt..i fredagskväll hade vi som sagt myskväll med god mat, film och godis:)
Lördagen började med en andra visning på huset vi tittade på förra veckan...jag tycker fortfarande tokmycket om det så vi får se hur de blir. De va tydligen många intresserade men ingen som lagt bud än...vi måste kolla upp lite frågeteckan först innan och OM vi vågar slå till....

Igår va de en lugn dag vi va bara hemma och slappa,pluggade lite och Danne gjorde en super god sockerkaka:) han är bra han min Danne!

Idag var de dags för plugget igen...hade vårt första seminarie och de gick bra...känner mer än halva gruppen redan och seminarieledaren verkade super bra, så nu är hösten igång på riktigt...
Kom hem vid halv ett och sen dess har jag legat i soffan och läst en bok av tre böcker som ska vara lästa till nästa seminarie...tycker jag har hunnit med mycket plugg idag trots att de är massa gubbar utanför fönstret å river huset brevid oss....sen vet man ju iofs inte hur mycket som har gått in i min skalle av de jag läste men men...hehe

Nu ska ja fixa matlåda tills imorrn...blir pastasallad med fetaost,keso,sallad och lite annat gott:)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0