Helgen!

Oj den här helgen har verkligen gått fort.....varit fullt upp!

I fredags var jag först på stan och marieberg med Fatima, sen vidare till travet med baby och kollade in deras (våran) häst som sprang premielopp! Och de gick ju  på tiden 1,30,0! och med de blev gänget 20 tusen rikare...hehe great!!:)

Lördagen sov ja länge var helt muck i skallen. De blev fika hos farmor och fotboll på em. Kvällen spenderades hos min kära mor för en god middag och mys! :)

Idag har jag varit i Karlskoga hela dagen med Carita och Leo!:) Tack hörrni!de va jätte trevligt! Vi fika, lekte, dansa OCH imorse hade de gått en björn ute på vägen nedanför dem så vi ville ju så klart gå ut och kolla på spår! och visst hitta vi dem! stora som sjutton och såååååå häftigt!!!!! Jag ska göra mitt bäsat för att få in bilderna..men som ni vet brukar inte bilderna från kameran funka här....men hur häftigt som helst! och jaa jag fick björnfrossa bara av tanken att de hade varit en björn där några timmar tidigare!!mäktigt!!!:)

Nu ska ja fixa lite inför imorrn sen sova...
Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0