aaaaaaaaaa

Vaknade med huvudvärk vid nio tiden så låg kvar i sängen en stund...alltid nice....

Sen började brandvarnaren leva sitt egna liv och vill bråka med mig!!!katten kom in och hoppa i stort sätt ner i badkaret när ja duschade..fattade noll men när ja kom ut förstod ja varför...brandvarnaren tjöt som bara den! stackars katt! hur som så ställde jag mig på en stol och försökte trycka på lite knappar...men nee ja nådde ju knappt så jag fick hämta tvättkorgen istället....


Väl uppe på tvättkorgen som förövrigt skakade som bara den nådde jag alla knappar...då började skiten tjuta ÄNNU mer! hmm till sluta fick ja ner skiten och la de på kistan i hallen...satte mig här vid datorn och började plugga...då börjar skiten tjuta igen!!!vad tusan ska ja göra? slänga de i golvet eller möjligtvis ut genom fönstret!!!? 

Normalt skulle man ju kunna ta ut batterierna men den här är fan innbrottssäker!!!!jag kan inte!!!

Sååå vad kan man säga...???ddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanbjmfvjdgvbnde...


Ska snart bege mig ner till ica för att handla och hyra film. Ikväll ska vi äta ugnsbakade grönsaker med en god köttbit och lite sås till. Sen blir de film, "Män som hatar kvinnor" och nått gott till de skulle jag tro:)

Till lunch idag tror ja de blir gravad lax med pesto,fetaost och tomater. Mums!

KRAM på er!!!

Kommentarer
Postat av: Fatima

BBQ såsen:

2 msk chilisås (ketchup funkar oxå)

1/2 msk honung

1/2 msk vinäger

1/2 msk kinesisk soja

1 msk olja (ej oliv)

1/2-1 pressad vitlöksklyfta

1 krm chilipeppar

salt peppar



Rör samman och låt stå ett tag i kylen! Den är nästan bäst dagen efter, kram

2009-09-04 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0