trist

Uscha imorse när jag vaknade så kände jag direkt att det inte var någon bra dag...jobbigt när de e sånna dagar...Danne åkte iväg till sthlm med ett gäng andra travfantaster och jag bestämde mig ganska fort för att sova några timmar till....

Nu har jag hunnit med en dusch å ska snart ner till tvättstugan...sen blir de läsning för hela slanten...Utan Fatima idag vilket känns trist! allting blir roligare när man är två:)

Man ska väl inte bli på dåligt humör för något man ser på internet..men ibland förstår jag ingenting...VEM fan ska man tro på....? samtidigt handlar det om att gå vidare..släppa de som var förut..men men ibland är de oxå tufft, IDAG BEHÖVER JAG KÄRLEK!!!!

Nu ska ja torka håret å skaka av mig lite av mitt dåliga humör....
Ikväll blir det att gå ut å käka med min kära mor och bror! de ska bli mys!

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0