Tisdag...

Idag har jag varit riktigt flitig...gick upp tidigt och satte mig å läste boken till på fredag som för övrigt var super trist! efter att ja läst ut den tog jag tag i nästa...den mycket bättre! "Modiga prinsessor och ömsinta killar" bra bok som vi kommer kunna använda oss av i c-uppstasen:) Vid 13 tiden var de dags att åka till sjukhuset för ett nytt besök...mötte upp mamma som skulle följa med vilket visade sig va tur att hon gjorde....

Träffade samma läkare som sist..ni vet hon som sa att jag hade träningsvärk...hur som så berättade jag som de va...ont fortfarande (dock inte lika ont men de sa ja inte till henne) och att jag ville göra en ny gastro (kamera ner i magen) och nya prover...för att inga av de symtom man brukar ha vid en glutenintolerans har INTE jag..så ja tycker inte att nått stämmer....ja förstår inte heller varför jag ska äta glutenfri kost för att sen göra en ny gastro för då är de klart att de inte syns nått...de vore ju bättre att käka som vanligt och se hur tarmen reagerar...hur som så sa ja allt detta...men hon körde typ över mig...då hjälpte mamma mig lite å sa i stort sätt samma saker som jag tidigare sagt...och då tog hon plötsligt allt på allvar och gav mig en ny gastro och massa nya prover....jag ska äta som vanligt fram tills dess....och så va ja juh bara tvungen att fråga varför hon sist sa att jag hade träningvärk och att jag skulle käka glutenfri mat...för inte blir väl träningsvärken bättre av att man inte äter mat med gluten i....eller? Nu låter de som att hon inte tror att de e gluten längre...jaja vi får väl se....

Tack mamma för att du följde med mig! vad skulle jag göra utan dig? Älskar dig såååååå mycket å ännu mer! Puss till dig!

När jag kom hem tog jag å mamma en snabbfika och sen var de dags för att gå in på bok nr tre för idag..så nu har jag typ läst halva den..tyvärr inte alls lika bra å lättläst som den förra....imorrn ska jag och Fatima å hälsa på den förskola där vi ska göra vårt fältarbete inför våran uppsats de ska bli spännande:)

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

va bra att åsa följde... konstigt det där hur dom lyssnar bättre om någon annan säger saker åt en. Hjälpte en kompis för någon vecka sen, dom lyssna inte på henne och så ringde jag o sa samma sak typ o då gick det bättre... något irriterande...

2009-10-13 @ 22:00:49
Postat av: Fatima

Modiga prinsessor... den är super! Jag ska få Johan att läsa den också, får se om jag lyckas ;)

Ja, blir man inte förundrad hur sjukhusfolk kan få bete sig...!!! Bra att ha sin mamma då :D

ses snart, kram kram

2009-10-15 @ 07:53:25
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0