samma

Ja jag börjar väl detta inlägg som jag brukar göra på måndagar...uscha vad helgen har gått fort...i fredags var jag på marieberg med Fatima å hennes söta lilla Viggo:) blev verkligen en heldag! en trevlig en! På kvällen var Danne på Ösk-matchen och jag stannade hemma å fixade käk..de blev ugnsbakade grönsaker och kött:) och ett glas vitt till de! Mums! idol på tv och lite godis till efterrätt:)

Lördagen var vi hemma å slappa på fm vilket var himla skönt! länge sen vi bara var hemma...vid 14 åkte vi iväg till Lanna och hälsade på. Blev fika och bus med tvillingarna som hade blivit stora och sprang runt för egen maskin! gudars vilken energi!:)På kvällen blev de middag i Vintrosa.

Söndag...hmm sov ganska länge:) skööööönt! vi kom ihåg att ställa om klockorna så jag njöt mest av att få sova en timme "extra". Åkte en sväng till Stadium outlet på fm för jag skulle ha nya regnkläder...men hittade inga...eller jag behövde den största barnstorleken på jackan typ 160 eller va de va, men då va byxorna lite tajta...man ska ju få på sig ett par byxor under lixom....hmmm...och de minsta byxorna på vuxen var föööör stora så de blev inga nya regnkläder....
Åkte vidare till Ängen där vi skulle hämta mamma och Pelle för att skjusa dom till flygplatsen. De skulle åka till Teneriffa....jag är inte alls avis ;) bara ganska... Sen blev de en sväng till Karlskoga...jag fick prova på att köra travhäst:) skoj va de men blev tyvärr väldigt allergisk...ögonen blev helt röda och senare under kvällen blev de utslag på halsen och ner på bröstet....nästa gång blir det till att ta med sig massa tabletter...för visst vill jag prova igen! om jag får.... det blev lite mc donalds käk innan vi drog oss hemåt.

Idag har jag varit hos Fatima, vi kämpar på med vår uppsats och stöter på problem...hoppas vi blir klokare på allt imorrn....jobbigt när handledaren säger olika saker till oss och våra kurskamrater..men men vi får gå på det vi tror..annars kör vi nog fast hela tiden...kämpa,kämpa kämpa! i Januari är vi klara!!! :) Tuff men även rolig höst!! Åkte hem vid fyra tiden och vidare till bibblan och lånade ännu fler böcker! snart har vi en egen bibbla hemma hos Fatima....någon som vill låna nått?;) Nu är jag hemma och vi har käkat en god middag och nu är det slapp i soffan som gäller...är helt muck i skallen...och trött i kroppen..ska bli skönt att sova sen..men först måste jag ju kolla lite på "grannfejden" som är från Örebrotrakten idag...

Hoppas allt är bra med er!?
Puss och kram!


Tyckte bara bilden va lite söt...:)


Kommentarer
Postat av: Carita

Ja så enkelt är det...



Du får inte glöma medicin nästa gång



Kram!

2009-10-27 @ 07:53:24
Postat av: Fatima

Hahaha, ja vi drunknar snart i böcker här. Och det är ju fantastiskt att man inte hittar nått användbart i någon av dem heller! Tror vi har stirrat i dem aldeles för mycket helt enkelt ;)

Tack för idag, det släpper för oss nu känner jag!

Krameli kram, ses imorn

2009-10-28 @ 17:14:11
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0