Rosa bandet

Redan torsdag....veckan har gått fort...Fatima och jag har haft en trögstartad vecka med skrivandet men igår em verkade släppa så idag har det rullat på bra! äntligen! Det känns riktigt bra och vi är på god väg...dock har vi grymt mycket kvar som ska fixas men det går lättare nu när bromsen inte är i lagd;)

Ikväll har jag haft en riktig slapp kväll....tittat på rosa bandet galan och bölat lite grann...uscha vad livet kan vara orättvist ibland! Ibland brister det för mig och då gråter jag tills det inte finns några mer tårar..och så blev det ikväll...när jag väl börjar så tänker jag på massa saker och så gråter man ännu mer..men ibland är det skönt..de behövs...

Nu är jag ganska seg i bollen så ska börja dra mig mot sängen....imorrn blir det ännu mer skrivande sen handla och fixa lite inför lördagens hästägarträff. Hoppas allt är bra med er!?

PUss och kram!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Heeeej,

Tack för denna vecka min kära! Vi har varit riktigt flitiga tycker! På måndag kör vi järnet och snart sitter vi här med 1/3 del kvar att skriva. Det känns bra nu!

puss på dig

2009-10-30 @ 16:47:40
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0