Depp

Uscha när jag vaknade första gången imorse kände jag mig verkligen sjuk! skit ont i halsen,hosta å ett huvud som var färdigt att exblodera...somnade om några timmar å när ja vaknade var de mesta borta! vilken tur! nu känner jag bara av halsen lite grann å snuvan rinner lite...hur som hade jag bestämt sen innan att de skulle bli en vända på stan idag...å de blev de..en snabbis:) Köpte en polotunika på HM, en snygg topp på gina, stickade strumpor å strumpbyxor på lindex och lite smått å gott på Panduro..hehe...Nu är ja hemma å sitter å läser mitt å Fatimas arbete..tycker vi har lyckats bra!:)

Funderar på lunch...men är inte så sugen..tror jag ska gå ner å handla lite youghurt å några goda flingor...de blir bra det:) Nu ska ja se om ja hittar några bilder på mina inköp idag:) ikväll blir de promenad,tv och resterna från igår:) mums!



Bild från hm.com den blev ganska lång på mig så med stumpbyxor till blir de bra:)

Typ sånna här stickade strumpr. Bild hm.com

Hitta tyvärr inte den snygga från gina...
Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0