trött

Jag hänger inte med...jag förstår inte...jag är hur trött som helst, jag bara sover och sover och sover. Jag sover i snitt 10 timmar per natt ändå orkar jag knappt hålla ögonen öppna när det e dags att gå upp. Finns ingen som helst ork att ta sig upp ur sängen....
jag är trött jämt...



Sen blir det inte bättre när man väl tar sig upp, sätter sig vid datorn och ska börja producera...nepp min motivation till att skriva finns inte.. förut älskade jag att skriva ja tyckte till och med att jag var bra på det...men nu...det finns inget sammanhängande i mina texter alls och inget av värde att ha med i en uppsats....vart tappade jag bort mig själv? vad hände? och när kommer den Siri som jag känner komma tillbaka? Här om dagen gick ja på tok för långt när jag skulle till tåget och igår åkte jag bussen två stationer för långt....vad händer? jag hänger inte alls med....ser fram emot när uppsatsen är över och kanske kan man då ta sig igenom julen i lugn och ro....

Får se om ja kan släppa uppsatsen nu och ta helg...kommer ju ingenstans iaf så...

Tack Tanja och Kristin som skicka så fina kommentarer, mess och peppande ord för att jag ska orka:) De gör mig otroligt glad! tack!
Hoppas allt är bra med er!?
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: frida

ojoj så där trött lät som mina tecken på grav. ;)

2009-11-20 @ 20:39:21
Postat av: Carita

Du behöver nog andas in lite hästskit. Du ska se att på söndagskväll kommer motivationen tillbaka!

Kram

2009-11-20 @ 21:38:25
Postat av: Ann-Sofie

Jag är också sjukt trött...det är liksom för mycket...

Men nu är det helg och jag öppnar inte dokumentet på lördagar och söndagar. Då samlar jag energi;) Lycka till med ditt energisamlande!

Kram

2009-11-21 @ 07:50:37
URL: http://pz2-pz2.blogspot.se
Postat av: Fatima

Hej vännen,

Jag känner mig också helt utpumpad! Det här har varit den kämpigaste tiden någonsin och jag vet att när vi väl är klara kommer det kännas riktigt riktigt bra! Vi har inte mycket kvar nu, texten börjar ju faktiskt bli "klar" nu. I morgon får vi nya kommentarer och vi får hoppas att det inte är mycket att ändra....Vi ses snart.

puss

2009-11-23 @ 08:49:39
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0