Tack

Vill bara slänga in ett TACK här till alla er som är så stöttande och peppande i mitt jobbiga plugg just nu! TACK! jag vet att jag kanske inte är världens bästa kompis, flickvän, familjemedlem osv men jag LOVAR att efter jul så ska det bli världens största skillnad! Jag kommer förhoppningsvis bli människa igen då!

Så om jag inte hör av mig lika mycket som förr betyder det INTE att jag inte bryr mig eller inte tycker om er länge! Ja älskar er mest av allt! bara att jag känner mig inte alls trevlig när det mesta handlar om uppsats skrivande nu...sorry. Men jag lovar att svara på mess, mail och tele såfort jag kan så självklart ska ni fortsätta med att höra av er!:)

Jag blir så glad när ni skriver så fina kommentarer här på bloggen, kan ni inte fortsätta med de??? Det är så mycket roligare att skriva här när jag får sån här härlig feedback av er!:)


Hoppas ni alla mår bra!?

Massa kärlek från mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0