Länge sen

Hej vänner!

Känns som det va evigheter sen ja skrev här...har varken haft lusten eller orken..men nu tror jag att jag iaf fått tillbaka lite inspiration :) Helgen som va (typ närmare till nästa nu men iaf) så var det ganska lugnt och skönt...fredags kvällen var vi bara hemma å käka pizza och kollade på tv...lördagen var jag på stan med min kära Kristin!:)hur trevligt som helst! På kvällen gick jag och Danne ut å käka och sen gick vi på bio:) såg "trubbel i paradiset" tyvärr va den inte så där jätte bra......:(men de va mysigt att ha en helkväll bara med min älskling! I söndags minns ja knappt vad vi gjorde...vi va på middag hos mammi annars va de nog inget....eller?

Nu i veckan går all tid och ork åt till uppsatsen....uscha vad vi börjar bli trötta på den nu...vill bara att det ska bli Januari så allt är över! Man skriver å skriver å så blir man hyfsat nöjd och lämnar in en del till handledaren å så får man tillbaka att man ska ändra lite här å var...jobbigt! känns som man aldrig blir klar...men gudars va stolta och lättatde vi kommer vara när vi står där å faktiskt har fixat detta....

Idag har vi gjort vår sista intervju och sammanställt den...och imorrn är det dags för handledning igen..håll tummarna för att vi är på rätt väg nu....

Nu ska ja käka å sen blir det faktiskt slapp framför tv:n och kanske lite glass....
För övrigt är ja sjukt nöjd med att jag verkligen har kommit igång med träningen igen! sååå skönt! Och är man trött å på dåligt humör är träningen ett toppen sätt att få ut lite ilska! Så kan man bara vara trött när man kommer hem;)

Har för övrigt lite beslutsångest över den här himlans influensasprutan...ska man ta den eller inte? ena dagen ska ja absolut ta den...nästa dag ska jag inte....hur tänker ni?

Hoppas allt är bra med er!?
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0