Toppen!

Gårdagen blev så himlans toppen! gudars vad jag njöt! det var precis som förr när vi alla bodde hemma och träffades varje dag! Tycker så mycket om er!!! Vi grillade gott kött, drack vin, körde kubb och satt ute till sent! Det var toppen! Kom hem vid 02.30 å då var det skönt att sova kan jag säga.... :) 

Lördag idag och jag är iaf uppe, men skallen lever sitt egna lilla liv...hehe...ska hoppa in i duchen å sen en sväng hem till mamma å njuta av solen innan de bär av till Vintrosa. Dannes pappa fyller år idag GRATTIS KENTH! så jag ska dit en sväng och fika å ha det trevligt. Tråkigt att inte baby är hemma bara...

Ikväll blir det middag hos mamma och sen umgås med "gänget" från igår igen... :) Dock inte lika sent skulle jag tro...jag börjar bli gammal å orkar inte med sånt här flera dagar i rad;) 

Hoppas ni får en underbar lördag i detta fina väder!!!

KRAM



Kommentarer
Postat av: Carita

Jag lovade ju köttet har inte din mailadress bara Dannes så jag skickar här:



1 fläskfilé

Marinad

½ dl HP sås

½ dl olivolja

1 tsk sambal olek

1 tsk dijonsenap

1 pressad vitlöksklyfta



Fetaostfyllning

½ burk creme fraiche

1 liten gul lök

1 vitlöksklyfta

1 förp Aptina fetaost



Marinera minst en timme innan.

Hacka lök och vitlök och mosa fetaosten med creme fraichen



Skär ett djupt snitt på längden och fyll fläskfilén med röran.

Lägg den i folie med lite smör och grilla 12-20 min.



Enkelt va?



Potatisgratängen var en fördigköpt påse på ica det ska man kanske inte tala om men jag kan inte ljuga.



Ha det bra!

Kram

2009-05-30 @ 22:27:07
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0