Söndag...

Somna som en stock när jag kom hem inatt...helt slut...gick upp igen vid halv elva tiden och drog iväg till gymmet trots huvudvärk...Jag hade bestämt igår att jag skulle träna idag så jag kunde inte hoppa över det...sen hem å duscha och vidare till mamma. Köpte jätte fina blommor på vägen och så hade jag och bror satt in en mors dag annons i NA (nerikes allehanda).

Följde med mammai å handla till middagen det blir potatissallad och rostbiff. Bakade även en rabarberpaj som vi ska käka efter maten:)

Sitter å bloggar framför tv:n nu med brorsans datorn och inser hur himlans skönt det är att kunna sitta vart som helst med datorn! Vi måste fixa vårat mobila eller trådlöst bredband...vi köpte ett men de var sååååååååå segt så man blev tokig...men ska ringa å klaga å se vad de säger...men men vore ju toppen att sitta ute på ballkongen hemma å blogga....och läsa bloggar oxå för den delen!;)

Ikväll kommer Danne hem! mysigt, men det har varit lite skönt att vara själv oxå...jag hade ju hela sängen för mig själv med alla kuddar och allt! men visst är det bättre att krama på Danne!
Elitloppsfinalen går kl 17 sen ska dem åka hem....jag hoppas Triton Sund vinner....heja heja! Danne skulle spela på den åt mig...så tänk om jag vinner pengar fast jag inte ens är där...hihi....:)

Ska även kolla lite på fotbollen med brosan sen...Halmstad- Ösk....heja ÖSK!

Nee nu ska jag käka mat ute i solen! Hoppas ni har en bra Söndag!

KRAMAR!



Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman! tack för i fredags =) var jätte kul!



Kram

2009-05-31 @ 20:17:02
URL: http://fiiali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0