Söndag...

Sov ganska länge imorse, kände att jag behövde det. Gjorde mig i ordning för att åka på " Mary Kay" party hos Christin.Det är typ som ljusparty fast med hudprodukter. Det var helt okey, kul att få lära sig nya saker om inte annat. Dock är det ganska dyra grejer som en fattig student inte har råd med...men som sagt kul att lära sig.

Funderar på att ha ett party själv, måste bara kolla om det finns intresse för att komma....Man får prova på olika produkter och lite sånt där...:)

Vid halv fyra kom Danne och hämta mig och vi åkte vidare till Marieberg och Ikea. Hittade dock inget speciellt...lite "bra att ha" burkar på ikea och Danne köpte nya skor på marieberg. Nu ikväll har jag fixat spagetti och köttfärsås, så nu finns det matlådor för den kommande veckan....

Fyra gånger till måste jag åka till Universitet innan det är dags för sommarlov! 4 gånger bara...hoppas de går fort...våra seminarier är ganska sega....eller väldigt sega...

Nee nu ska ja kolla på tv ett tag till innan det är dags att sova....Hoppas allt är bra med er!?
KRAM




Mary Kay produkter...

Kommentarer
Postat av: Carita

Jo de är dyra men jag är helnöjd med dem kan jag säga. Fast jag har inte så mycket att jämföra med eftersom jag alltid varit dålig på att ta hand om min hy. Det har aldrig varit prio 1 för mig. Men när jag köpte dessa dyra produkter så kände jag att jag var tvungen att börja. Och som sagt jag är mer än nöjd ;)

Det blev faktiskt spagetti och köttfärssås här också men det blev bara en matlåda över hos oss.

Hoppas du har haft en bättre dag än igår för den verkade inte varit speciellt bra :(

Ta hand om dig!

2009-05-24 @ 21:16:35
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Fia

hej gumms! jag vill komma på ditt party om du ska ha ett sådant =) kan säkert få med mig någon eller några osså hihi. Kram ses i helgen =)

2009-05-25 @ 10:38:11
Postat av: Ann-Sofie

Hittade produkterna på Tradera för halva priset=)

2009-05-26 @ 09:29:17
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0