Slut...?

Livet rusar förbi mig just nu, jag hinner inte med!

Natten till igår drömde jag en väldigt jobbig dröm som sen påverkade hela min dag. Kände mig fruktansvärt ledsen och lite arg på hur livet kan vara så orättvist! Jag saknar min pappa så mycket!

Va en sväng på sjukhuset igår oxå, träffa en jätte bra läkare! (tack gode för att de finns några bra iaf) och han pratade med mig länge och gjorde ordentliga undersökningar av min mage. Han skickade mig vidare till Mag och tarm mottagningen. Får se när man får komma dit....Känner mig orolig över magen då den aldrig blir bra...

Så är det massa plugg och jobb. Har läst boken till idag, och börjat på den till måndag, men den är fruktansvärt dålig...sen ska en till läsas till måndag. Jag jobbar idag. Imorrn och fredag ska jag vika i 3:an där jag gjorde praktik! det ska bli jätte roligt! MEN jag måste läsa på kvällarna och antagligen i helgen....nu gäller det att bita ihop och försöka hänga med....

Sköt om er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0