SKIT!

Idag mår jag om möjligt ännu sämre än igår, huvudet och öronen känns som de ska exblodera och ryggen och benen känns mer som spagetti än ben....jag ligger under mitt duntäcke med 2 lager kläder men fryser ändå....jag gissar att febern är ett faktum....

Så idag har ja mest legat i sängen, sovit och tittat ut genom fönstret...och däremellan extremt många nysattaker.....
Nu väntar jag på Danne ska gå ner å handla lite av de jag är sugen på...äppeljuice och ostbågar.....får se om han lyckas pallra sig ner innan kl 20 då dem stänger...

Hoppas att ni har en bättre lördag än mig!?

KRAM (lite på avstånd)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn då, hoppas du hann få dina ostbågar :)) ...krya på dig *tröstkramar från mig /Tanja

2009-05-09 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0